fyfan

jag blir bara så jävla less, nästan så jag blir skrattretad.
vad är folks problems? så jävla glad att jag flyttade ut till svärdsjö från stan. less på alla och allt i stan!!!!

sitter och kikar på lite resor till hösten, jag och mackelus ska sticka ifrån detta land och bara schteka och mysa i en hel vecka, ska bli så jävla skönt.. SÅ JÄVLA SKÖNT (!!!!!) tror det bli agia napa eller ayia napa.. tänk, bara jag och den som betyder mest för mig, ensamma i värmen JAG VILL DIT NU!!!!

sökt lite jobb nu, både i sverige och utomlands= kan vara skönt att komma utomland ett tag och bara slappna av med ett skönt jobb i värmen efter studenten. tummen upp för det.





summer of -09, ska bli den bästa (!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0