staden falun

ska jag ta mig in till idag och laga lite mat åt mami och papi med mackelus.
blir nog en titt på alla fina affärer också, inte så ofta jag får chansen att titta där ;) haha blir mest att åka till skolan sen hem direkt igen för att glassa i lilla swordlake city.

student kickoff imorgon på harrys också, men vettefan om jag orkar pallra mig dig. min käre mormor fyller 70 år och har middag på fredag för hela släkten på fredag i tällberg så är hellre pigg då. men om jag går blir det nog nyktert eller max 1-2 glas. måste tilllägga att min syster fyller 23 år nu till helgen också. grattis på henne!

men nu kan jag inte sitta här, ska göra mig iordning för stads besöket. puss
bjuder på lite extra fina bilder idag ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0