"det här är mitt liv

jag lever mig dröm"

lorentz & M sakarias - lever min dröm


fullspäckad vecka:
måndag: plugga & jobba 16-22
tisdag: HLR-dag i skolan 9-16 sen plugga
onsdag: jobba 16-22 + plugg
torsdag: plugga & jobb 16-22
fredag: intro. omvårdnad i skolan 10-11, plugga & julbord med brandkåren 19.00
lördag: jobb 16-22
söndag: jobb 07.30-14 sen julbord med familjen i vika kl 16.

men skönt med så mycket jobb, klirrar bra i kassan sen i januari!
och snart är det jul å, utgång vankas både juldag och nyår, jihoo =) partypinglan är i farten igen, blir att inhandla nån ny snygg tunika runt jul då! snygg ska man vara iaf. nu ska jag fortsätta skiva om etiska och kulturella frågeställningar som uppstår i kommunikation med människor. byeee


den finaste kvinna levandes på denna jord!


Kommentarer
Postat av: micha

Hej tjejen! Verkar som om du skriver om ungefär samma sak som jag. Jag har en hemtenta om interkulturell kommunikation :D

Visst är det intressant? puss

2009-12-07 @ 15:02:19
URL: http://michnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0