hell yeah

tisdag och jag är pigg, pluggat halva det som ska vara klart idag nyss, resten blir när jag kommer hem från stan. ska in och kika runt lite, simma, äta hos pappa och kanske gå på bio =) mystisdag med andra ord. men hoppas kvällen blir tidig, ska jobba 07,30-11.30 imorgon, en vecka sen jag jobbade sist, skönt med ledighet men jobbar hellre för jag har ju världens bästa jobb. för er som inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag i hemtjänsten, ett väldigt underskattat jobb. jag trivs så jäkla bra, trevliga kollegor, brukare/kunder, allt stämmer. + att det är ett väldigt växlande jobb, och jag får köra bil vilket jag både tycker är roligt och avslappnande.

nog om jobb, nyår på torsdag och jag funderar starkt på att vara nykter. ser inte tjusningen med alkohol, eller rättare sagt, har tappar det sen några helger tillbaka. folk kan verkligen bete sig som svin när dom dricker och speciellt när dom dricker för mycket. fick en flaska mousserat vin i julas och den ser sjukt god ut, men får se hur jag gör. har iaf fixat hel outfiten till nyår, en jättefin sidenklänning och strumpbyxor, skyhöga klackar, makeup som kommer slå allt + lite fusk, haha! lets see lets see.

nej nu ska jag sluta tjata på och sluta tjata på mackeluring om att han ska gå och träna, killar kan vara så sega ibland.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0