måndag kväll

och det kommer bli sent känns det som, ska kolla klart på criminal minds sen ska jag göra sista uppgiften om hur jag ser min yrkesroll, mig själv, vårdtagaren samt etiska handlingar. sen är jag klar för dagen imorgon blir det mer plugg, har planerat in en uppgift nu varje dag utom torsdag-söndag denna vecka och alla helger är jag ledig =) sen är jag förhoppningsvis klar med denna kurs också!

flyter på bra även om jag flyttar allt framför mig hela tiden, ska börja ta tag i det. markus beställde nyss linser och då ingick det 2 paket x 4 färgade linser i fyra olika färger, nyår som brunögd, kan bli en helt annan historia än förr. nej nu kallar tvn och böckerna samt word på laptopen, god natt på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0