resa!

nu har jag setat och kikat på resor, mackelus var med och kikade igår. cypern, ayia napa, har jag bestämt mig för, inge gran canaria.. vill ha lite röj! jag bestämer och macke hänger på ;) åker i april/maj eller augusti/september, det är en senare fråga, får se vad sista minuten kostar, annars beställer jag gärna nu, inte dyrt nu så långt i förväg! kommer vara reseuppdaterad ett tag framöver, hihi har sagt så många gånger förut att jag vill åka, men har aldrig blivit av mer än när jag åkte till bulgarien, sunny beach i maj -07. hur kul som helst. men nu ska det bli av, lääääängtar...



bulgarien -07

Kommentarer
Postat av: Elina

Det fanns röj på Gran canaria också vill jag lova! ;)

2009-12-01 @ 16:11:43
Postat av: Anonym

Jag och Malin va i agia napa i somras, det är röjj kan jag lova, ni kommer få det sjukt bra! :D

2009-12-01 @ 21:04:09
URL: http://idawelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0