silly boy

helgens bravader ska jag inte ens gå in på här, men jag kan säga att det var inte roligt.  alkohol inte=bra för alla människor alla gånger, speciellet inte om man är förbannad. slutade i alla fall med att jag sov hos sandra och tom i lördags, eller ja sov och sov, slumrade till i max en timme. jag sov iaf på mattan i vardagsrummet med nemo, chrisse i nemos korg på golvet bredvid mig, dette i HELA soffan, sandra i sängen och tom i duschen, haha! det var är rolig kväll.. i alla fall efter klockan 01,00, slutade kring 06 tror jag.

skulla egenligen plugga idag men blev att gå ut och kasta varandra i snön + till brandstationen för träning (macke förbjöd mig att lägga in bilderna därifrån). skulle egentligen plugga men jag känner inte för det för 5 öre, ska göra klart en sak till sen får det vänta tills mellandagarna helt enkelt, ska njuta av julen. ska även invänta min älskade karl som är och spelar bandy, ska göra iordning lite gott fika tills han kommer hem, hejdåå! & god jul på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0