tröttttt

blev jobb igår kväll och svårt att sova, ska infinna mig i skolan 10,00 för en introduktion i kursen omvårdnad!
ikväll blir det julbord på trollnäs också, med svärdsjö brandkår. ska spara mig hela dan till detta julbord, har ett julbord inbokat på söndag med familjen i vika också, en julhelg med andra ord!

men börjar känna av halsen =( helt torr och djävlig.
mackelus fick extraknäcka på posten idag också, brade! så sitter här själv tills jag ska ta mård och rulla in te stan, men är det minusgrader blir det patriks bil, lite riskabelt att ta mård eftersom att däcken inte är det bästa, och den 16:e, onsdag nästan vecka ska hon besiktas.. kommer inte gå vägen tror jag, :( den första bilen vi haft och den är sååååååååååååå jävla speciell och fin, låter som om jag pratar om någon person som mård är som en sann vän! haha nej nu ska jag ge mig, fixa lite här hemma. hejttååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0