äntligen helg

& efterlängtad vila hos mormor och morfar i avesta med mackelus.
helgen ska bara inehålla, mat, bad & shoppning (möjligtvis lite körning).

onsdag, sommartema, trodde att ett par solbriller skulle ta mig till segerna, men icke, två tjejer kom i baddräckt, simfötter, badring & cyklop, klockrent! men kvällen var lyckad, men lite för många gratisdrinkar för mig dock, för gårdagen var det värsta jag varit med om. "aldrig mer alkohol"!!!!

nu ska jag tanka lite film på bärbara och packa lite smått.
såg att mackelus somnat på soffan nu men han ska iväg till jobbet eftersom att han bara har lunch nu, fick lov att ta ett kort på nöten i soffan. älskar dig babe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0