ibland undrar man

om man igentligen är normal.
man kan sitta på stan och kolla på folk som går förbi i timmar, det är väl herregud inte normalt?
& det kommer en person man träffat någon gång men inte känner, ska man säga hej?
kanske bara jag som har lite onormala tankar.
imorse blev det iallafall historia o tre långa timmar, sen åkte jag och åt på skolan sen orkade inte min kropp med nått
mer, visdomstand + halsont + feber = kan inte bli bättre. NOT! blev att mysa lite på bussen som går igenom sundborn
med min mysdress som nymera är min skoluniform när man är lite nere & snörvlig.

nu längtar jag bara tills mackelito kommer hem och myser lite med mig.
 jag är som nykär, om och om igen <3


våra förlovningsringar, inte lagt ut nått kort på dom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0