sjukling

är jag fortfarande, värsta dagen idag på hela veckan om jag ska vara ärlig, men nog med klagomål.
ska plugga lite historia & körkort, börjar komma igång nu, men idag blir boken med bredvid. min postis gick hemifrån nyss också, han lunch var slut. får spendera lite av min tid vid top model & oprah, det enda som sänds mitt på dagen!

ishockey på fredag, camilla i mål (måste ses)
alla hjärtans dag på lördag, jag och markus ska unna oss en pizza, marängröra med vaniljvisp & hemmagjord kolasås, yummieyummie.
sen nästa lördag är det skotercrossen, ser fram emot + hoppas på bra väder.
sen någon vardag/helg nu så blir det barnvakt, längesen men jag längtar efter faluknottarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0