tankar


på tv och unga mödrar varje dag. suget efter en liten bebis är inte liten längre, men skolan ska blir klar & sen jobba lite först! men visst är dom söta, så sjukt söta. & bebiskläder måste vara det mysigaste som finns, det finns hur mycket som helst och i alla olika format och färger, ibland önskar jag bara att jag vore 'stor'


funderar lite om morgondagen också, utgång? inte varit ute på snart en och en halv månad men jag är allt sugen när det är min galna granne man ska ut med ;) känns med lockande att gå ut också bara för att jag vet att vi ska jobba på torsdag, men det är smällar vi får ta, du är öinbrottstjuv/brottsling/festprisse/sorentoälskare/swordlaketös/putamedläpparnanärjagkollarmigispegeln camilla, kan inte få en bättre granne än det? HON ÄR TOPPEN, och för er som inte vet vem det är så kommer här en bils (dont kill me, tog den från din blogg camilla)
 

Kommentarer
Postat av: camilla

hahahahahaha fett ful bild! Och du är den bästa s.k Grannen(dock är det några hus emellan) som man kan tänka sig! Och fan va duktig du vart med körkortet hunny bunny! PUSS på dig

2009-02-24 @ 23:26:22
URL: http://camillatyllstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0