10 dagar kvar!

sen försvinner jag från skolbänken ett tag.
hoppas att stressen försvinner med skolan också, känns värdelöst att bara ha några lektioner varje dag när lärarna egentligen bara hittar på saker vi ska göra för att allt redan är gjort + att betygen är redan satta.

idag då, skolan sen hem och sova i typ 4 timmar, välbehövligt. just det, en tanke jag har tänkt på ett tag, jag vill börja spela fotboll igen, var och tittade lite på en match igår i svärdsjö & tränaren för svärdsjös damlag är med i brandkåren också så mackelus skulle ringa ett samtal te honom och fråga om man kunde börja, hoppashoppas.

nu ska jag ta mig i kragen och laga mat & hitta på nått vettigt. kiss and goodbyeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0