åhhh skolan är slut!!

äntligen, fast sjukt svårt att förstå.
min klass är helt enkelt bäst och svårt att inte åka dit och träffa alla igen. men har mössan kvar som påminnelse och förhoppningsvis så ses vi igen! men studentveckan har iallafall varit grym, men fick lov att tat lite lugnt pga feber och halsont. men ångrar ingenting och veckan var en väckarklocka, fattade inte att jag tog studenten förens jag stod 1 minut innan utspringet och tänkte, nej nu fan händer det på riktigt. sjukt kul!!!! och tack alla för de fina presenterna, superfina och användbara :)

här är mitt och ellen vrålåk på studenten iaf ;)


nu när skolan är slut så börjar ju vuxenlivet på riktigt. började jobba direkt i måndags. inne på min fjärde dag nu
måndag: 13,30-20,30
tisdag: 06,45-11,00

onsdag: 07,00-16,00
torsdag: 13,30-21,15
fredag: 06,45-13,30

sen är helgen ledig. och jag ska spendera  den på bästa sett, med kärlek, vänner & lite rataraj.
bilderna från studentveckan kommer upp snart, jag lovar. ska bara hem till mamma & hämta dom först.
 puss o adjö


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till studenten!! =) vart jobbar du nu då? kram

2009-06-18 @ 17:37:07
URL: http://jennycarlstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0