att åka buss

kan verklinge få en att fundera på mycket, man sitter still i en stund med music i öronen och bara tänker..
jag behövde det idag, var så skönt att bara få tänka mina tankar utan att behöva prata med någon, utan att behöva förklara. en sak jag kom fram till är att jag gjort ett stort misstag i mitt liv, det största jag tycker man kan göra.. låta den bästa gå, det är helt sjukt hur mycket jag saknar elina, även andras vänskap också men särskilt elina, saknar den gamla tiden!

men ska sluta grubbla för idag, ska ta datorn till soffan och spela hela kvällen. måste försöka plugga lite också kanske, men måste i säng tidigt. ska vara i stan fem över åtta imorgon.

hjälp mig välja klänning. vilken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0