push push back upon it , make me believe you want it

tänker hela tiden att jag inte ska sitta vid datorn nå mera utan vila, men kan inte släppa och det är ganska lugnande att sitta här så det får duga, lyssnar på lite bra music helt sjukt hur bra humör låtar kan få en på. thank god for spotify. musik brukar få mig pepp på fest så nu sitter jag och längtar till helgen =utgång för första gången på länge! kan jag behöva. första gången jag och mackelus ska ut på väldigt länge, puss på det. 1-2-3-4-5-6 and i got you fix´d.

sitter och lyssnar på lite låtar och jag börjar inse hur otrohet kan förstöra folk för evigt, helt sjukt tråkigt att någonting så 'litet' igentligen kan förstöra någonting så väldigt stort, så tråkigt. det är ingenting som har hänt, men vissa texter får en att tänka till. tur att jag har en sån underbar pojkvän, macke du är bäst <3
(in order for summer -09)



'cause every choice is a new mistake
every turn, every step I take
to escape from your memory
seems impossible for me

i runaway but I can't let go
i say I don't when I need you so
every thought in my head says no
but I can't let go

been everywhere all I see is you I
don't care what I have to do I'm a mess and it starts to show
but I cant let go
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0