pain


the old me is dead and gone, dead and gone'


tisdag idag, och jag har hunnit med ganska mycket från klockan 08,30-13,30 tycker jag

  • 2 timmar och 40 minuters historia lektion på lugnet.
  • åkt till kristine och ätit lunch
  • varit på körskolan och bokat upp hela min studiedag på måndag med körlektioner + halkbanssnack
  • varit på stan och köpt lite smått & gott
  • varit på banken
  • setat på en buss i ca 1 timme och 20 minuter hem och till stan

nu är det meningen att jag ska plugga lite körkortsteori, och jag skaaa snart! men andra saker på datorn lockar mycker mer just nu, hihi. hela måndagen ska ju spenderas på körskolan men min kära syster. vi ska till o med luncha ihop och det är någonting nytt. imorgon skulle det varit onsdags trök i skolan men jag har sån tur att camilla räddade mig med jobb imorgon, du är alltid en räddare i nöden ;) men på torsdag är jag inte så sugen på att jobba, för det är snowboarddag i skolan i källviken och jag vill med. har inte åkt någonting alls denna vinter och knappt nå alls förra vintern, hoppas på att vi kan jobba på kvällen isånna fall istället. hoppas på att mina leder pallar hela torsdags eftermiddagen i backen, om det blir så. mitt vänstra ring finger är också helt knäppt föresten, äter medicinerna när jag får ont annars men nu hjälper dom inte, har haft ont sen igår.. det är som om det ilar i hela fingret, handlederna, fotlederna och benen. ska knapra ett piller till ikväll och blir det inte bättre innan veckans slut så blir det farbror doktor.

nej nu blir det lite plugg, bkf och körkort, om mitt finger bara kan sluta iiiila!
kram / elin


Kommentarer
Postat av: Jinet

Hejsan! :)



Din blogg är jättefin <3



Vad gör du då ? ^^,



Kramisar. <3

2009-03-03 @ 23:34:54
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: Emma

vad tycker du om djurförsök? rätt eller fel? tyck till på min blogg =)

2009-03-03 @ 23:39:27
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0