sakna

satt och kikade på the hills avsnitt nyss, sista avsnittet på säsong 4
lauren och heidi pratar och kramas!!

sitter och tänkte på saker jag saknar, en sak jag saknat mer och mer nu den senaste tiden är elina, den vänskap vi hade i hela högstadiet, vi har kännt varandra sen lågstadiet och jag saknar verklingen dig, saknar tiderna vi snackade om allt och ingenting, killar hit och dit och skitsnack. alla kort på gamla motorola mobilen på oss, våra sena utekvällar i kålgården och på stan, saknar allt. & inte förens nu har jag insett hur lätt saker man verkligen tycker om kan försvinna. måste också tillägga att jag fått nya underbara vänner också, därför jag saknat min och din vänskap mer och mer elina, för jag älskar dig! du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.

emelie jag & elina

tonia, emelie jag & elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0