varför ska alla försvinna?


visst folk skaffar sig nya vänner och nya bekantskapskretsar, men måste det betyda att man måste sluta umgås?
synd att så många vänskaper försvinner på det sättet.. jag vet att man ska vara glad för det man har och det är jag verkligen, superglad över allt i mitt liv. men ibland tänker man väl på det man inte har heller, många känner nog med mig på samma sätt! jag har visat för dig nu att jag saknar dig, skrivit allt jag känner. mer kan jag inte göra och jag får nog bara inse att gammal vänskap kan aldrig bli som förut.

nog om saknad, bra music ist.

Florida feat. Akon - Guarantee
Dj drama feat. Akon, Snoop dogg and  t.i. - Day Dreaming
Sway feat. Akon - Silver and gold


familjen och kärleken är det enda som består & jag älskar er mest i hela världen!


Kommentarer
Postat av: camilla tyllström

Men älskar du icke mig?? =(

2009-03-29 @ 15:15:46
URL: http://camillatyllstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0