äckligaste på länge

tog upp min gamla, fina, svarta väska som jag har under sängen, rensar ur den i hopp på att hitta nått kul vilket jag gjorde, hittade lite ringar, läppglans m.m skulle titta i sista utefacket och då hittar jag nått hårt, ett bananskal som har legat där i 3-4 månader, så det var mögel i hela den fickan på väskan har stått och skrubbat med diskmedel och diskborste i typ en halv timme nu och äntligen ligger den ute på vädring, men om det blir fläckan klipper jag bort tyget i fickan, bara det som blev skadat av glömska jag.
städar elin fixar alllt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte trevligt med gamla bananer

2009-05-28 @ 14:48:31
URL: http://metricia.blogg.se/
Postat av: ♥ Ida Legeryd ♥

Hallå där! Skulle du vilja se en hundvalp, min nya klippning och mina fynd från dagens shoppingtur? Kika då in på min blogg :) Hoppas du får en bra dag! Kram.

2009-05-28 @ 14:53:44
URL: http://idalegeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0