erik hassle - hurtful

bästa låten. grinar så fort jag hör den, tåraran kommer från ingenstans!

kom & tänka på mitt liv när jag satt och tittade på robinsson idag.
jag har fan haft och har det bästa i mitt liv, familjen, vännerna och såklart markus <33!!
även om allt inte är kvar så har det varit bäst.

tänker skriva samma sak igen, elina!!
du är den bästa jag någonsin haft, nu efter några år utan vänskap så inser jag vad jag missat, du var min ängel. trodde det skulle vara du och jag genom allt men tiden sätter sina spår. ångrar vissa saker, men någonting med dig kommer jag aldrig att ångra. hoppas att någongång du läser allt jag skrivit och förstår. ''i don't know what i got until i´m missing it a lot' så sann text. jag fattar inte att jag kunde låta dig gå för att jag var kär, jag ska aldrig mer i hela mitt liv offra någonting för att någon bestämmer över mig. jag gråter när jag skriver det här, för jag saknar dig så jävla mycket. Ingen annan har någon skuld i att jag miste dig än mig själv, jag lät andra saker ta över.. förlåt, förlåt elina, att jag inte insett det förens nu. jag älskar dig!


(sorry elina, tog kortet utan att fråga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0