förvirrad

med allt efter sommaren, ska börja plugga te hösten/vintern sen men måste läsa in ett ämne, men alla papper gör mig väldigt förvirrad just nu. tar med allt till mamma imorgon så får hon hjälpa mig!

nu sitter jag och gör ingenting, absolut ingenting. väntar på att macke ska komma hem från sin springtur (ville med men har åkt på halsont och feber). fast kom på att måste lära mig att sova själv nu, för macke ska börja jobba natt & jag kommer få sova heelt själv, om då inte camilla offrar sig och kommer hit, vilket hon får göra.

nu blir dusch och sängen innan 21,00
puss o godnatt


mysplugg med jordgubbar & fanta för någon vecka sen. (hos mami o papi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0