fredag

& mackelus jobbar natt. vad kan inte mer passa än att jag drar ut och lever livet med vänner? tänkte börja i en park, sitta och snacka om allt. kan inte bli bättre, sen etage eller rådis.

helgen ska ju också bjuda på mycket sol, solat en timme idag och blir brunare och brunare hela tiden, får hoppas att macke inte kommer ikapp, vilket kommer hända snart känner jag (vi har en liten tävling i sommar). lördagen kanske bjuder på lite wakeboard också, får se hur mycket jag orkar. nu ska jag ta tag och göra lite mat, inte bra att gå ut på fastande mage har min mamma alltid sagt, sover där inatt också

inte långt kvar nu, ryser när jag tänker på det, fasen vad rolig v. 24 kommer bli, STUDENTEN!
puss & adjö


tog ett kort när jag låg och stekte idag! samt tog lite kort igår. i like it alot
(har börjat med mittbena på heltid nästa, det jag alltid lovat att aldrig göra, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0