i like that boom boom pow

i like that boom boom pow
them chicken jackin my style
they try copy my swagger
im on that next shit now Im so 2008
you so 2000 and late
 i got that boom boom boom
that future boom boom boom
 let me get it now

sschtek i tre timmar igår lönar sig, roligt att höra. bra dag idag, fick äntligen G i mitt projektarbete. & fick reda på att jag klarade histora provet, knappt men jag gjorde det i alla fall. sett en sak som irriterar mig också,  köpte ju studentklänning i tid för att ingen skulle ha likadan, nu har gina tricot gjort en exakt likadan modell, så jäkla trist. såg att dom kopierat en massa. (min klänning är INTE från gina tricot!!!!!) känningar av nelly.se, nej nu ska jag dö i soffan ett tag, pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0