inte skrivit på ett tag

sitter själv nu eftersom att camilla lämnade mig för humorkväll på kåren, fick följa med men behöver mycket sömn inatt. mackelus har också åkt iväg på ivpa övning med brandkåren (i väntan på ambuland). han ska förövrigt jobba i falun på brandstationen på fredag, stolt över min schteksnygga brandman (älskar sig mest hunnybun) men jag orkar verklingen inte nu, den lilla kraft jag har kvar nu till studenten måste gå till att få godkänt i alla kurser. fixade iallafall klart allt för balen idag så imorgon bitti skickar jag iväg mejlet & går ner med betalningen till banken.

haha, glömde skriva om hemnfärden när jag och camillla skulle åka hem från stan efter en kort visit, den började i alla fall med streetrace på willysrakan för att sen sluta i kårtäkt, jag och camilla åkte självklart bettan, medans dom ålte med en sprojland ny volvo. var skoj i 160 blås, men dom hade kunnat skippa dom vårdlösa omkörningarna tycker jag, som dom med en ynka marginal klarade! camilla, du förgyller verkligen min tillvaro, bästa kvinnan ever (!!)

STUDENTEN, STUDENTEN, STUDENTEN det enda på min hjärna nu.
kommer tillomed på mig själv sittandes att planera hela dagen i min hjärna när jag åker buss med music i öronen (y) bra att vara pepp i alla fall, men ska inte överpeppa.. men grymtkul vecka kommer det blir. bara vädret jag inte kan styra över. bara det inte regnar så är jag glad, gärna lite värme så mina stackars ben inte fryser sönder, haha.



här är förövrigt camilla på kära bettans huv, kärlek är alltid tillåtet (!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0