långhelg

och den är såååå efterlängtad.
vad på möte på nya jobbet idag, blir att jobba två veckor i sommar och sen mer i höst, superbra!

är lite på partyhumör, man som alltid så har mackelus jour, fundrar på att dra in te stan och hitt på nått, men vet inte. bättre för både mig och plånboken att stanna hemma. blir ju lite partay på lördag, pappa fyller hela 50år på söndag, så blir middag och sen kanske vidare till krogen på lördag. nu ska jag lägga mig i soffan tills mackelus kommer hem, får se om det blir nån promenix eller liknande, visar sig.

ska gå och smygprova studentklänningen också med mössa + skor, kanske kommer upp en bild ;) blir nog bara bild på mig och mössan eftersom att klänningen är en hemlighet tills den 12 juni då ni kan se mig!
kiss and goodbye,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0