tisdag



bra start, vaknade själv och spurtade upp och gjorde mig iordning för skolan.
mackelus kom till lugnet imorse och gav mig en stor puss innan han åkte mot körkorskolan i borlänge (lastbils körkort så han äntligen får köra brandbilen). hade historia sen åkte jag till borlänge för att möta upp mackelus igen och käka lunch. vi satt oss på centrumgrillen i centrum men var inte så hungrig så smakade lite kebab med ris av macke, efter det blev det kupolen och då började kebeben verka, macke och jag fick lov att springa på toaletten samtidigt. åt bara två tuggor men kände av det direkt så vi gick och mådde illa i ungefär två timmar men det gick över.

sitter hos mamma och pappa nu, nyss ätit. längesen jag åt mammas mat! mackelus är på teorilektion nu så väntar tills han kommer och hämtar upp mig vid halv nio, då blir det raka vägen hem för att gratta min älskade bästa vän camilla tyllström som blir hela 21 år gammal idag, grattis sötnos! massa kärlek till dig.


grattis din lilla prupp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men tack du babe! Vilket otroligt sexigt kort du håvat fram! PUSS PÅ DIG LÖÖVLY!

2009-05-20 @ 08:43:09
URL: http://camillatyllstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0