herregud

ja, jag umgås med mitt ex, vad är det för fel på det?
vi har känt varandra i ca fyra och ett halvt år, vilket är en lång tid. vi känner varandra och våran vänskap överlevde vårat break up och vad jag har förstått så är det inte många som klarar det, men vi gjorde det. båda har annan partner, jag är förlovad och fredrik har tjej. fördomar säger jag bara, acceptera ist och gå vidare och låt oss leva våra liv. och varför ska alla som inte har nått snällt att säga göra det anonymt? jag tycker det är ganska humoristiskt, känns nästan som på mellan/hög stadie nivå. jag och fredrik är vänner, thats it! förstå =) orkar inte lägga ner tid på att tjaffsa med folk, så tjaffsa ni, för det tänker inte jag göra. jag umgås med vem jag vill? just drop it.

*i don't care what nobody say
i'm a be me, be me
*


jobb igår, 15,45-17,20. skulle igentligen jobba te 21,30 men mådde så illa att jag fick lov att gå hem, nästa jobbpass som jag vet är på lördag 12-22. tio timmar =) kommer kännas när jag kommer hem kan jag lova men herregud vad roligt plus att pengarna ramlar in sen, känns bra! vart utgång i helgen med slättagänget, kul! kom hem vid 05 tror jag? kul att träffa och umgås med alla igen. nästa utgång blir den 21:a, fast vem vet. det kanske blir innan de också? vem vet! har börjat sett tjusningen att gå ut igen, gjorde inte det ett tag. körde folk ist hit och dit, men nu är jag partymode! hejtåå


bild lånad av tove spånberg @ facebook

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart man kan umgås med sitt ex.. fastän man har vart ett par så har man ju till största delen åxå vart vänner.. så varför ska man inte kunna umgås?? jag håller med dig Elin.. =)



Kram

2009-11-11 @ 19:14:39
URL: http://jennycarlstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0