mat!

sitter och kolla på halv åtta hos mig, det bästa programmet. roligt + att dom gör såååå god mat, en tallrik med lamm, potatis, sås och en god sallad skulle verklingen sitta bra i magen just nu, så hungrig.
blev hamburgare idag här hemma, men är sugen på riktig mat. som man står sig på ett tag, nog om mat haha.

är sugen på party, på en måndag. ajaj, tror att partypinglan är på g tillbaka efter att ha legat i dvala i ca ett år nu =) haha, kul! så nästa gång är inte jag chaufför, belive me.
nu snart börjar det nya programmet "mamma till en mördare" om två bröder som började bråka, varefter en av dom mördar den andre, usch! och nu ska mamman sitta och berätta om det, hemskt..


Kommentarer
Postat av: Micha

Halv åtta hos mig har spelats in hos min granne förra veckan.. Så du får hålla ögonen öppna för studentboende i kalmar! :D puss

2009-11-20 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0