onsdagen började ju bra

med en halv matlåda med kyckling, ris och brunsås. fick lov att stå på alla fyra i morgonrock och tofflor och torka upp det, hade tillomed kommit under kylskåpet, hur lyckas jag??
nu är det iallafall rent och mackes halva matlåda står åter i kylen.
idag då, har skrivit om nervsystemet och sinnena idag!

torsdag: skriva om rörelseapparaten + jobb 15,43-21.30
fredag: skriva om bukspottkörteln + matspjälkningen
helg: blir 25års kalas + annat party =) kanske blir det plugg också
måndag: fyller jag år =) yippi + att jag ska jobba 15,45-21.30
tisdag: skriva om urinorganen samt skicka in uppgiften
onsdag: mentorsamtal + intro med nya kursen människan socialt och kulturellt

ja nog om mitt schema, har min almenacka så att ni ska slippa se allt!
puss



jag älskar dig min lilla plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0