veckan som varit

fyllde år i måndags, tisdagen och måndagen var fylld med jobb och onsdagen med utgång. sjukt roligt, tequila med elina :) brukar aldrig handla annat än öl eller cider men trevligt med lite annorlunda! den kvällen måste göras om förutom viss tuggummikastning och töntiga fraser, tråkigt när det blir så.. torsdag då, tesan fyllde år =) hennes förfest i onsdags! och nu är det då fredag, jobb 16-21,30 sen hem och vara helt själv och sen jobb lördag 16-22, får se om utgång bjuds efter det. ;) vem vet. är ledig på söndag iaf! så är rättt sugen på utgång ;D

nu ska jag plugga det sista om urinorganen för att sedan ÄNTLINGEN lämna in mitt arbete i medicins grundkurs! =) för att inleda kursen människan socialt och kulturellt på måndag.

ibland är det jobbigt ändå, för allt kan inte vara som det alltid varit.
allt jag vill är att ha en vänskap som håller, du var mitt allt, min bästa vän!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Lätt den sexigaste bilden ever! =)

2009-11-27 @ 14:13:48
URL: http://camillatyllstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Juldagen spenderas på ÅH.. vi är ett gäng som ska ut.. så det ska bli väldigt kul! =) vad gör ni på juldagen då?



söt bild förresten.. ;P

kram

2009-11-27 @ 15:15:41
URL: http://jennycarlstrand.blogspot.com
Postat av: Elina

Ja utgång och tequila måste vi göra om! hehe =D

2009-11-27 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0