helgen, besvikelsen

blev krogen i fredags med tjejerna, jättekul att umgås igen och jag vet efter den kvällen vilka mina riktiga vänner är. en insident som hände som fick mig att inse det, och jag är glad att det hände. inte på sättet det hände på utan att jag äntligen fick se den riktiga du.

men jag måste säga att jag är bra förvånad över mig själv, jag blev arg, besviken och förbannad, men du fick inte se ens en liten glimt av det, det är jag stolt över. jag sjunker inte till din nivå och jag är glad att jag insett nu vem du är och vad du går för, och det mest dumma en person kan göra är att skylla på alkoholen? den enda som gjort fel är du, full som nykter.

jag skyller ingenting på honom, för det var inte han som befann sig i sin kropp den kvällen, det var inte han utan du gjorde han till den han var den kvällen, det är ditt fel ingen annans. jag förstår inte hur folk kan betee sig, du betedde dig som ett riktigt asshole verkligen, fyfan. men somsagt är glad att jag insett det nu, trodde att vi var vänner, men tydligen har vi inte varit det på 2 år? mer än vad jag visst, men fine, det rör mig inte ryggen längre. & dagen efter, en ursäkt som någon påtviningar dig att skicka på ett sms till mig, inte ens en ursäkt utan ett meddelande utan någon som helst medkänsla för vad du gjorde, jag blev mer ställd då för jag ville inte inse att en vän kan betee sig så, utan att ens be om ursäkt, men jag säger det nu tjejen, jag tänker inte låtsas som om vi är vänner, för det är vi inte, verklingen inte och det var du som bevisade det. det är varken mitt eller hans fel, utan ditt.

Kommentarer
Postat av: hmm?

men lilla du, vad är det för dubbelmoral du kör med? klart som fan han har en egen vilja, hon kan ju tydligen inte skylla på alkoholen? men det kan han.. du har inte alla hemma du va.

2009-10-08 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0