helgen

fredag blev det utgång, hur trevligt som helst med alla tjejer innan, men vad har hänt med etage? jag hurrar för 19-års gräns på lördagar!

lördag, då blev jag chaufför åt sandra o co sen åkte jag förbi fulltrullarna camilla, alex o jessica sen hem och sen in te stan för att hämta dette, sandra o tom igen & såg fram emot att få komma hem o mysa med en varm markus, men han sov som en stock.

idag då, jag ska ut o spring tror jag, börjar tappa lite där. sprang varje dag i typ 3-4 veckor, men sen la jag av i 1 ½ vecka, men nu ska jag komma igång igen. men nu först ska jag äta frukost, sluta snoka och duscha. heeyy!


vill bara säga om mamma läser vad jag önskar mig i födelsedags present ;)
lika bra att tat här,

makeup store presentkort.


fin bild på mig och viking sommaren -08 :) (viking är mitt kusinbarn)



Kommentarer
Postat av: Anonym

För de är ju sån skillnad på 18 och 19.

2009-10-12 @ 16:05:40
Postat av: kusin sofia

fin bild=)

2009-10-19 @ 15:40:56
Postat av: Elin

anonym:



japp, stor skillnad!

2009-10-20 @ 17:27:56
URL: http://elinskogquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0