den riktiga elin

vill verka cool-lugn, men innuti så är det storm ibland.
som nu, ensam till söndag. det värsta jag vet, jag vill ha m4ckeee där när jag somnar, somna på hans axel, min trygghet. tänkte på det igår när jag skulle sova, fytusan att mista någon så nära, att någon bara kan ryckas ifrån en på 1 sekund, det går inte att överleva, därför beundrar jag dig camilla. du är seri den starkaste människa jag känner, kommer aldrig förstå vad du gått igenom, men jag beundrar att du låter livet går vidare..

jag har de bästa vänner som finns, man tänker på det för lite, men jag ska ge det mer tid nu, vänner är det bästa man kan ha. (inga nämnda inga glömda, några fina bilder bjussar jag på iaf, har inte så många. men någraaaa)






Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅÅh mysis! LOVE YOU SO MUCH! Du är också en helt fantastik människa!!! Och skönt att jag ser brunare ut än dig på bilden =)

2010-05-03 @ 16:46:06
URL: http://camillatyllstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0