måndag

trodde det var tisdag idag, blivit lite dagvild.
hoppas på att kunna jobba på torsdag, ser inte ut att bli så mycket bokningar denna månad, så har inte tid att vara sjuk just nu. men om 8 veckor är jag klar med min utbildning, blir att söka lite andra jobb. yeah! även fast jag trivs med mitt, men man måste ju vidga sina vyer.

och äntligen har jag blivit av med febern, vill aldrig och då menar jag aldrig mer ligga med 39 graders feber på ett sjukhus.. och sen tvingas sova kvar, uschhhh! men nu är jag i alla fall hemma, får sova i min alldeles egna säng och jag är feberfri, det enda som sitter kvar nu är hostan och lite halsont på morgonen, fast det kan jag leva med. jag vill bara känna mig levade igen! (ansiktet ska vi inte tala om).

men nu ser jag bara fram emot våren, planerat lite inför denna vår/sommar.
april: 14 april, hemlighetsstämplat tills dess!
maj: 20 maj, tjejruset med systrarna skogquist.
juni:
juli:
jobb v. 26-32, logärnsveckan v. 29
augusti: 14 augusti, midnattsloppet i sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0