sjukhuset

har inte varit på topp, fredag-lördag spenderades på AVA (akutens vård avdelning). började känna av kinden i torsdags men trodde det skulle gå över, sen på fredagskvällen gick det utför, kände av ögat och fick tillslut väldigt svårt att andas, blev att ringa sjukvårdsupplysningen men det var sån kö så mamma tyckte vi skulle åka in, och mycket riktigt, det var bäst. nu sitter jag här med en högersidig ansiktförlamning. kan inte äta ordentligt och inte stänga mitt öga.. beroende av mackes hjälp med mina ögondroppar.. !
& toppen på isberget, så kommer det nu.. varför nu?? bara 9 dagar kvar och jag skulle vilja njuta fullt ut, men jag vill inte heller ha permanenta skador på näthinnan..

nu ska jag slänga mig i sängen och se på min enda vän just nu (som får se mig), teven. jag tycker att jag kan få tycka lite synd om mig själv just nu..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Meen guu va läskigt hörru.. hur har det kunna bli sådär?? =(

Hoppas verkligen du mår bättre snart..

KRAMAR

2010-04-05 @ 17:34:54
URL: http://jennycarlstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0