weeekend

i sthlm för babe! det menas att jag är ensam hemma fram tills på söndag, herregud. undra hur detta ska gå?
ska i alla fall ut och springa alla dagar, (undantag lördag om jag är bakis, fast att jogging är min bästa bakis medicin)
sen ska jag försöka att laga mat, även fast bara jag ska äta, plugga måste jag också göra.... puuuh. bara en kurs kvar efter den jag börjar på måndag! äntligen.

och imorgon är det partyyyy, ska hem till sofia först, kika in hennes lägenhet =) sen drar vi vidare till stina, julia ska också med? ähh, det visar sig. roligare ju mer folk man är. kan det bli bättre än trevligt sällskap, gott vin och music?? nope! nej nu ska jag ta fingrarna ut arslet och ut och röra på mig, kanske hinner sola en stund på balkongen också om jag har tur ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska mec ! /julle

2010-04-29 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0