alla hjärtans dag

blev, fläskfile med tomater, feta ost och inlindad i bacon (amore hette receptet), markus skulle överasska mig men jag gillar att laga mat så jag hjälpte till, egengjord rotfruktsgratäng blev det till också, muuuums!
när jag gick ut med disken så slängde markus upp ett paket även fast vi INTE skulle köpa något i år, ett asfränt halsband som är långt och i form av ett par solbrillor (ray ban modellen) jag provade det förut och kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa det eller inte, men åhhh att han kom ihåg det. jag älskar dig din tok!!

ska pampra bort han ikväll när han kommer hem med god mat!

från promenaden häromdagen, gruv backen, svärdsjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0