*

har tänkt på en sak, kärleken kan kännas tung ibland, bara jag som känner så?
det blir lixom lite trög, men efter det så blir man nykär igen, just nu är jag nere i trögfasen, känns
som om jag vill ha lite överasskning, därför bad jag markus att hitta på vad som helst på alla hjärtans dag,
han fick bestämma och planera allt! ser fram emot den 14:de.

det är inte så att jag tappat min kärlek, absolut inte, jag superkär fortfarande!
markus är den bästa man kan ha. vem kan inte tycka om att titta på han? ;)

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Håller så med! Kärleken går upp och ner. Tror vi tjejer behöver lite uppskattning då och då för vi ska hitta tillbaka till alla bra!

2010-02-03 @ 15:06:09
URL: http://viljanattkunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0