flytt förhoppningsvis!

jag och mackeluring var också kikade på en uuuuuuuurtjusig 3:a.
jättefin totalrenoverad, kök och vardagsrum, öppen planlösning, 2 jättefina sovrum. helt jävla underbart. väntar bara på de som ligger före i "kön". de skulle svara i slutet på veckan. och nej, till alla som vill att vi ska flytta in te stan, blint nå av de! stan blir det någon annan gång, det hinns med. har redan spenderat 18 långa år där inne. har ju julia hamouda som sälllis i fina byn!!

men visst, nu på sista tiden är det drygt med vissa saker.. men jag tänker inte sätta mig ner och deppa och lyssna på vad alla säger, låt dem snacka, de förstör bara för sig själva? jag har ett toppen liv! allt går toppen nu känns det som, träningen har till o med kommit igång på riktigt. livet lever man bara en gång och jag har inte tid att ödsla det på folk som endast ser ner negativa. erkänner att det sårat mig, men jag tänker inte tänka på det mer, jag har inte gjort ett piss..

nu ska jag ta och plugga lite, klar till midsommar säger dom, fast ska rappa på lite så jag blir klar fortare=mer lön!!


du och jag mot världen älskling!! jag älskar dig så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mot världen också juu!! / ali baba

2010-05-25 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0