nya skor


de fast i rosa o silver fick följa med mig hem igår. mina förra sa hejdå dagen innan tjejruset. men nu är jag glá igen. blev en 7km tur igår kväll, helt underbart. 30 minuter tog de, rätt stolt. hel ny väg sprang vi, hur skönt som helst, jag bara älskar det!!sprang ju tjejruset med syrran också (julia o emelie ingick i teamet på startlinjen). tappade bort alla efter 500 m, så mycket folk överallt, inte riktigt van, men det gick bra, fast det regnade skapligt, men skönt var det, kändes som att springa i en dusch. nu till falukalaset blir det falu kalas loppet för mig och macke, 6,7 km, sen i augusti blir det midnattssloppet i sthlm, så jävla roligt. att man aldrig gett jogging en ärlig chans förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0